Centrum Kompetencyjne ERP Sp. z o.o.

To projekt, którego trzon stanowią wysoko wykwalifikowani specjaliści od wielu lat zajmujący się doradztwem w zakresie BHP, działaniami marketingowymi i telemarketingowymi.

Jako centrum outsourcingowe wspieramy również Naszych Klientów w analizach biznesowych oraz konsultingu w zakresie doboru i wdrażania rozwiązań informatycznych.

Naszym Klientom zapewniamy kompleksową obsługę obejmującą:

- usługi BHP,
- usługi Call Center,
- doradztwo w zakresie inwestycji informatycznych,
- konsulting biznesowy.

Szeroka wiedza, kompetencje i wieloletnie doświadczenie pozwala na współpracę z Klientami w różnych obszarach, od szerokiej analizy potrzeb biznesowych i rozwiązań informatycznych, poprzez bieżące wsparcie działań handlowych i marketingowych usługami call center, aż po stałą współpracę w ramach szkoleń i obsługi BHP.

Dlaczego Centrum Kompetencyjne ERP?

centrum kompetencyjne erp

Naszą siłą są ludzie.
Stanowimy zespół wyjątkowo skutecznych i doświadczonych praktyków zajmujących się wsparciem przedsiębiorstw na różnych etapach ich rozwoju.

Nasi konsultanci to osoby z wieloletnim doświadczeniem w realizacji różnych projektów doradczych, posiadający ekspercką wiedzę w obszarach swych kluczowych kompetencji, co zostało potwierdzone zdobytymi referencjami Klientów oraz certyfikatami odbytych szkoleń.

Praca w systemie projektowym, nowoczesne narzędzia pracy, sprawnie zarządzająca i stale podnosząca swoje kompetencje kadra menadżerska, wyspecjalizowane działy zajmujące się m. in.  BHPtelemarketingiem,  doradztwem w zakresie rozwiązań informatycznych czy konsultingiem biznesowym, to tylko niektóre z naszych atutów pozwalających nam idealnie dopasować i dostosować rozwiązanie do potrzeb Klienta.

 

RODO


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych ma charakter informacyjny w celu realizacji obowiązków informacyjnych wynikających z przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych przedstawiamy informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

I Administrator

Administratorem danych osobowych jest Centrum Kompetencyjne ERP Sp. z o.o. 
z siedzibą w Krakowie, ul. Cechowa 51, 30-614 Kraków, NIP: 
679-30-81-320 (dalej: Administrator).

Dane osobowe przechowywane są na serwerze Administratora na terytorium Polski.
Dane mogą być udostępniane dostawcom, usługodawcom i partnerom, z którymi Administrator podejmuje współpracę w zakresie niezbędnym do realizacji usług dla klientów, kontaktów biznesowych, działań marketingowych. Odbiorcą danych mogą być w szczególności Urząd Skarbowy, Bank, Kancelaria Prawna, Poczta Polska, firmy kurierskie. Ponadto dane mogą być przekazywane dostawcom i podwykonawcom usług tj. zasobom informatycznym, do biura rachunkowego, do podwykonawców – takie podmioty przetwarzają dane tylko na podstawie umowy oraz tylko zgodnie z poleceniami.

 II Cele przetwarzania, okres przetwarzania, podstawa prawna

Dane osobowe, są to dane przekazywane przez użytkownika, takie jak imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej numer telefonu, nazwa firmy i adres dostawy. 

Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora w określonych poniżej celach:

  1. CEL: realizacja umowy lub zamówienia

PODSTAWA PRAWNA art. 6 ust. 1 pkt b) i c) RODO

OKRES PRZETWARZANIA: okres wykonywania zobowiązań oraz okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów, oraz okres przechowywania dokumentacji projektowej zgodnie zapisami umowy o dofinansowanie projektu

W przypadku zawarcia umowy lub zamówienia pomiędzy Panią/Panem a Administratorem lub spółki cywilnej lub prawnej, którą Pan/Pani reprezentuje lub została w Umowie wskazana jako osoba do reprezentacji, dane podane przez Panią/Pana będą przetwarzane w celu wykonania takiej umowy lub zamówienia oraz ich rozliczenia.

  1. CEL: kontakty biznesowe

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 pkt f) RODO

OKRES PRZETWARZANIA : do dnia wniesienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO

Dane kontaktowe wprowadzone do formularza elektronicznego, wprowadzone do systemu CRM, udostępnione w ramach umowy lub zamówienia, lub udostępnione w inny sposób mogą być przetwarzane przez Administratora do celu kontaktów biznesowych.

Przedstawiciele Administratora mogą skontaktować się z Panią/Panem w celu przedstawienia oferty, zaproszenia na spotkanie lub szkolenie lub w ramach innych działań marketingowych / handlowych lub biznesowych. Może Pani/Pan otrzymywać informacje dotyczącą usług lub inne informacje mające związek z obszarami działalności Administratora.

W przypadku, gdy jest Pani/Pan przedstawicielem dostawcy lub usługodawcy z którym współpracuje Administrator, przedstawiciele Administratora mogą także skontaktować się z Panią/Panem, aby uzyskać ofertę, informację lub dokumenty.

Przetwarzanie Pani/Pana danych będzie w takim wypadku podejmowane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora, jakim jest marketing i sprzedaż produktów i usług oraz budowanie i umacnianie relacji biznesowych.

  1. 3.    CEL: system B2B do kompleksowego wsparcia procesów biznesowych 
    w relacjach z klientami

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust.1 pkt b) i f) RODO

OKRES PRZETWARZANIA: okres wykonywania zobowiązań oraz okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów lub do dnia wniesienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO

Dane kontaktowe wprowadzane do formularza elektronicznego w ramach korzystania z systemu B2B mogą być przetwarzane przez Administratora w celu utworzenia konta Klienta oraz aktywacja Usługi, do celów wykonania takiej umowy lub zamówienia oraz ich rozliczenia.

  1. CEL: odpowiedź na pytanie

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 pkt a) RODO

OKRES PRZETWARZANIA: do rezygnacji z uzyskania odpowiedzi (cofnięcie zgody)

W przypadku wypełnienia formularza kontaktowego lub przekazania zapytania w innej formie (np. e-mail, telefon) wyraża Pani/Pan zgodę na kontakt związany z realizacją Pani/Pana prośby lub zapytania. Aby cofnąć zgodę należy wysłać email na adres administrator_rodo@ckerp.pl o treści: cofnięcie zgody na przetwarzanie danych. Ta zgoda może zostać cofnięta w każdym czasie, jednak jej cofnięcie nie wpływa na legalność przetwarzania przed cofnięciem zgody, ponadto cofnięcie zgody skutkuje brakiem odpowiedzi.

  1. CEL: organizacja i promocja szkoleń i konferencji

PODSTAWA PRAWNA: : art. 6 ust. 1 pkt f) RODO

OKRES PRZETWARZANIA: okres wykonywania zobowiązań oraz okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów lub do dnia uwzględnienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO

W przypadku zgłoszenia udziału w konferencji, szkoleniu lub w innym wydarzeniu organizowanym przez Administratora podane dane mogą zostać udostępnione innym uczestnikom, prelegentom, oraz innym podmiotom związanym z organizacją wydarzenia. Informacja o prelegentach może być ponadto udostępniana publicznie na stronie internetowej, mediach społecznościowych oraz w materiałach promocyjnych i konferencyjnych.

Przetwarzanie Pani/Pana danych będzie w takim wypadku podejmowane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora jakim jest wykonanie zawartych umów, zamówień, realizacja obowiązków oraz promocja poprzez organizację szkoleń, konferencji i innych wydarzeń.

  1. CEL: wykonywanie umowy lub zamówienia pomiędzy Administratorem a innym podmiotem

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 pkt b) i f) RODO

OKRES PRZETWARZANIA: okres wykonywania zobowiązań oraz okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów lub do dnia uwzględnienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO

W przypadku wskazania Pani/Pana jako osoby do kontaktów przez pracodawcę lub inny podmiot, Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w celu wykonania i rozliczenia umowy lub zamówienia zawartej pomiędzy Administratorem a Pani/Pana pracodawcą lub tym innym podmiotem. Przetwarzanie danych będzie w takim wypadku obejmowało bieżące kontakty związane z realizacją takiej umowy, sporządzenie i archiwizację dokumentacji z wykonania umowy oraz dochodzenie roszczeń lub obronę przed roszczeniami drugiej strony.

Przetwarzanie Pani/Pana danych będzie w takim wypadku podejmowane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora jakim jest ochrona praw, wykonanie zawartych umów i uzyskanie z tego tytułu należnego wynagrodzenia jak również obowiązków Administratora wynikających z zapisów zawartych w  umowie.

  1. CEL: realizacja obowiązku prawnego sporządzenia i przechowywania dokumentacji

PODSTAWA PRAWNA: art.6 ust.1 pkt c) RODO

OKRES PRZETWARZANIA: termin przechowywania faktur, ksiąg rachunkowych oraz dokumentów potwierdzających zawarcie i wykonanie umowy wynikający z przepisów krajowych Administratora.

W przypadku wykonywania umowy lub zamówienia lub innego świadczenia na Pani/Pana rzecz będziemy także przetwarzać dane osobowe zawarte na fakturach, w księgach rachunkowych lub w innej dokumentacji potwierdzającej zawarcie i wykonanie umowy w celu sporządzenia i przechowywania dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dotyczy to sytuacji, gdy jest Pani/Pan stroną umowy lub zamówienia, jak i sytuacji gdy stroną umowy lub zamówienia jest Pani pracodawca lub podmiot, z którym Pani/Pan współpracuje lub gdy zostało wykonane na Pani/Pana rzecz jakiekolwiek świadczenie.

  1. CEL: potwierdzenie wykonania zobowiązań oraz dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 pkt f) RODO

OKRES PRZETWARZANIA: okres wykonywania zobowiązań oraz okres przedawnienia roszczeń wynikający z  przepisów

Dane wprowadzone na formularzu elektronicznym, udostępnione w ramach umowy lub zamówienia, lub w inny sposób udostępnione Administratorowi mogą być przetwarzane do celu archiwizacji informacji lub dokumentów potwierdzających wykonanie obowiązków Administratora oraz do celu dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami skierowanymi przeciwko Administratorowi. Dotyczy to sytuacji, gdy jest Pani/Pan stroną umowy lub zamówienia, jak i sytuacji gdy stroną umowy lub zamówienia jest Pani pracodawca lub podmiot, z którym Pani/Pan współpracuje oraz sytuacji, gdy na jakiejkolwiek podstawie Administrator był zobowiązany do wykonania świadczenia na Pani/Pana rzecz lub realizacji Pani/Pana praw.

Przetwarzanie danych będzie w takim wypadku podejmowane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora jakim jest ochrona praw, potwierdzenie wykonania obowiązków i uzyskanie z tego tytułu należnego wynagrodzenia.

Podane przez Panią/Pana dane nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Dane nie będą przekazywane do państw trzecich.

III Konsekwencje niepodania danych

W przypadku formularzy elektronicznych – podanie danych jest dobrowolne, jednak nie podanie danych wskazanych jako obligatoryjne (wymagane) skutkuje brakiem możliwości wysłania formularza i w konsekwencji w zależności od rodzaju formularza brakiem możliwości udziału w szkoleniu, konferencji lub zapisu na newsletter. W przypadku danych zbieranych przez przedstawicieli Administratora w zakresie działań zakupowych, sprzedażowych lub marketingowych – podanie danych jest w pełni dobrowolne i konsekwencją ich nie podania może być brak możliwości nawiązania z Panią/Panem kontaktu w przyszłości. W przypadku danych osób, które są stroną umowy/zamówienia zawartej/-ego z Administratorem – podanie danych niezbędnych do wykonania umowy i wykonania obowiązków prawnych jest warunkiem zawarcia i wykonania umowy.

IV Uprawnienia

Zgodnie z przepisami RODO przysługuje Pani/Panu prawo do :

  • dostępu do danych;
  • sprostowania danych;
  • usunięcia danych;
  • ograniczenia przetwarzania danych;
  • przenoszenia danych;
  • sprzeciwu (gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora);
  • cofnięcia zgody (gdy podstawą przetwarzania jest zgoda).

Realizacja tych uprawnień zależy od warunków określonych w RODO. W przypadku odmowy uwzględnienia żądania otrzyma Pani/Pana odpowiedź z uzasadnieniem odmowy.
W celu realizacji Pani/Pana uprawnień, prosimy o kontakt poprzez Formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej Administratora w zakładce „Kontakt”.

Ponadto, proszę mieć na uwadze, że :

  • prawo do usunięcia danych oraz prawo do żądania ograniczenia ich przetwarzania przysługują tylko w przypadkach wyliczonych w przepisach RODO;
  • prawo do przenoszenia danych przysługuje tylko w przypadku, gdy podstawą prawną przetwarzania jest zgoda lub wykonanie umowy ;
  • administrator może odmówić usunięcia Pani/Pana danych pomimo zgłoszenia takiego żądania, o ile zachodzi jeden z wyjątków wymienionych w RODO np. gdy przetwarzanie danych jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku  lub ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  • w niektórych przypadkach Administrator może odmówić uwzględnienia Pani/Pana sprzeciwu na przetwarzanie danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, gdy istnieją ważne prawnie uzasadnionych podstawy do przetwarzania danych, które są nadrzędnych wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub istnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – takie uprawnienie nie przysługuje Administratorowi gdy dane są przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego (np. kontaktów marketingowych, kontaktów handlowych).
  • Od dnia 25 maja 2018 w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – GIODO lub jego prawnego następcy – Prezes Urząd Ochrony Danych Osobowych.