Telemarketing

Zakres usług telemarketingowych dostosowujemy każdorazowo do potrzeb i wymagań Klienta. Przykładami takich działań mogą być m.in:

  • Badanie konkurencji

Analiza konkurencji za pośrednictwem telemarketingu umożliwia pozyskanie aktualnej wiedzy na temat firm konkurencyjnych, ich działąń i produktów.
Telefoniczny wywiad pozwala rozwiać m.in. wątpliwości na temat działań konkurentów, uzyskać dane, które pozwolą określić najbardziej konkurencyjne na rynku firmy oraz określić sposoby najskuteczniejszej budowy przewagi konkurencyjnej.

  • Badania marketingowe, opinii i rynku, sondaże

Badania realizowane za pośrednictwem telefonu są tańsze, szybsze i dokładniej monitorują rynek, niż sondaże prowadzone tradycyjnymi metodami, a zagregowane dane w formie elektronicznej są łatwe do przetworzenia i przeanalizowania. Nasi Konsultanci umieją ocenić nastroje klienta, jego stosunek do produktu czy usługi oferowanych przez Państwa firmę, są więc idealnymi osobami do "wyłapywania" z rozmów takich pomysłów.

  • Pozyskiwanie uczestników konferencji

Dysponujemy nowoczesną bazą teleinformatyczną, a także kompetentnym personelem, który jest w stanie zająć się wyszukaniem oraz rejestracją uczestników zarówno małych, średnich, jak i wielkich spotkań. Możemy zapewnić Ci zarówno indywidualną rejestrację uczestników, jak i grupową.

  • Badanie satysfakcji Klientów

Kluczowym czynnikiem w działaniu każdej firmy jest satysfakcja klienta. Analizowanie opinii klientów jest przydatne przy tworzeniu i weryfikacji standardów obsługi klienta, podejmowaniu działań podnoszących lojalności klientów i innych zagadnieniach. Dodatkowo, badania te pozwalają na lepsze poznanie profilu przeciętnego klienta firmy, co umożliwia trafniejsze adresowanie wszelkiego rodzaju działań marketingowych.

  • Informowanie o ofertach specjalnych, akcjach promocyjnych

Wszelkie kampanie marketingowe mają szerokie zastosowanie w komunikacji z Partnerami 
i Klientami. Dysponując bazą danych określonej grupy docelowej przygotowanej pod kątem konkretnej oferty, poprzez działania telemarketingowe w ciągu jednego dnia można dotrzeć do wielu firm z informacją o rozpoczynającej się ofercie specjalnej czy akcji promocyjnej.