USŁUGI CALL CENTER

Celem działania działu Call Center Centrum Kompetencyjnego ERP jest pomoc firmom w budowaniu przewagi konkurencyjnej poprzez skuteczną i kompleksową bezpośrednią komunikację z rynkiem oraz wsparcie działąń sprzedażowych firm.

Zespół pracowników działu Call Center tworzą doświadczeni i wysokowykwalifikowani w zakresie metod i technik sprzedaży oraz zasad obsługi Klienta telemarketerzy.

usługi call center

Służymy wsparciem dla firm szukających różnorodnych usług typu call center, m.in. w zakresie:

•    telemarketingu,
•    aktywnej sprzedaży,
•    windykacji należności,
•    tworzenia baz danych.

Dostępne narzędzia i specjalistyczny system służący do obserwacji i analizy pracy telemarketerów pozwala na kontrolę efektywności pracy i osiąganych dla Klienta wyników. Zaangażowanie i indywidualne podejście do potrzeb Klienta powoduje, iż realizację każdego zlecenia cechuje wysoka jakość i osiągnięte efekty.